משברים וקונפליקטים בעסקים

המציאות העסקית הדינמית מביאה לתוכה אתגרים לא קטנים. חלקם של האתגרים עסקיים וחלקם אתגרים בין אישיים שכן חיבור בין בני אדם יוצר גם קונפליקטים. לעיתים הקונפליקטים מביאים לכך שהשותפים, המנהלים, או העובדים, מגיעים הביתה מותשים, בתחושת עלבון ועוד. קשיים ביצירת חיבורים נובעים בעיקר משונות וחוסר הלימה בין בני אדם, יחידות אירגוניות, תרבות ניהולים ועוד. עסקים קטנים ובינונים נתקלים רבות גם הם בקשיים עסקיים רבים. במרכז "בשביל הדרור" אנו מתמחים בתקשורת בין אישית וניהול קונפליקטים. אנו שמחים להיות לעזר ליישב סכסוכים, ללמוד תהליכי עבודה ותקשורת בין אישית בעזרת כלים מובנים ופשוטים המאפשרים, במידה רבה, שיפורים עצמיים.

Lady with glass

שאלות נפוצות


בהחלט שכן. עובד שמרגיש מוערך, נראה ומתוגמל, יראה במשרד כשלו ותהיה לו מחויבות גדולה כלפיו. בעזרת כלים מובנים פשוטים ניתן להביא לתחושה זו וליצור אווירה נעימה.
החשוב הוא לשים לב איך מתנהלת התקשורת ביננו. לעיתים פערי תרבות מביאים אותנו להבנה שונה וכדאי ללמוד במקצת את התרבות המקומית (מנהגים) ולתת ללקוחות תחושה שיש הבנה כלפיהם. לקוחות אלו עשויים להפוך למסורים יותר, לקניינים טובים יותר ולמערכת יחסים נעימה בשכונה. במרכז אנו מלווים לאינטראקציה בעסקים באמצעות השפה האמפתית.
חשוב מאוד לגלות אמפתיה לעובד כבסיס לשיחה. יש להקשיב לו עד הסוף כדי לראות כיצד הוא רואה את הדברים ובדרך ההקשבה שלנו אנו יכולים לקבל את התשובה. הקשבה אמפתית הינה תהליך חשוב ביחסי עובד מעביד. אנו מספקים הדרכה בתחום ההקשבה האמפתית כבסיס ליחסים אלו.
חשוב לתת להורה את התחושה שהוא עדיין מנהל את המשרד אך צריך לאפשר לקדמה לתת את אותותיה. כפי שיש לקוחות וותיקים יש גם לקוחות חדשים המחפשים קדמה זו. חשוב לנהל את הקושי בדרך אמפתית ופורקת התנגדויות. לנו במרכז מומחים בתחום לפוגג את המתח הנובע מפער בין דורי.

מוצרים נוספים:
ייעוץ זוגי
ייעוץ לקריירה
הורות וקריירה
אימון אישי
ליווי להקמת עסק

הרשמה לניוזלטר